wykładowcy

Najlepsi wykładowcy, renomowani artyści, znakomici gitarzyści i pedagodzy

PLANOWANI WYKŁADOWCY

W roku 2021 planujemy by grupowe i indywidualne warsztaty gitarowe poprowadzili znowu znakomici gitarzyści. Pośród nich mamy nadzieję, że znajdą się:

Piotr Restecki (PL)

Piotr Restecki (PL)

fingerstyle

Piotr „Restek” Restecki jest przykładem ogromnej pasji, połączonej z talentem i pracowitością. Jako artysta stara się wywołać w słuchaczach emocje i nigdy nie pozostawia ich obojętnymi. Jest przy tym indywidualistą, który sprytnie łączy wyśmienite rzemiosło z artyzmem, skomplikowane pasaże z lirycznymi balladami i efektami. Piekielnie zdolny, bosko wrażliwy, człowiek-orkiestra, nadczłowiek – takie określenia zdarza mu się słyszeć. Wykonuje głównie własne kompozycje, wśród których na szczególną uwagę zasługują „The Crank”, „One Question” czy „New Song”.

Piotr Restecki rozpoczął swoją przygodę z instrumentem w wieku 6 lat od gitary klasycznej pod okiem znakomitych profesorów. Kiedy jednak (przypadkiem) przejechał samochodem swoją gitarę, postanowił zacząć grać inaczej. W ten sposób „przesiadł się” na akustyka i wkrótce stał się mistrzem fingerstyle (spektakularnej techniki gry na gitarze polegającej na wydobyciu z jednego instrumentu efektu, jak gdyby grało kilku muzyków).

Restek grywa na scenach polskich i międzynarodowych m.in. z takimi artystami, jak Tommy Emmanuel, Preston Reed czy Jon Gomm, prowadzi warsztaty fingerstyle, nagrywa dla radia i telewizji. Muzyka Restka oscyluje między bluesem, funkiem, jazzem, rockiem i folkiem, a jego styl wyróżnia śpiewna melodyka, bogata harmonia, przestrzenny dźwięk, ciekawa rytmika, a przede wszystkim kompozycja utworów, w której muzyk buduje napięcie i wciąga słuchacza. Energia Piotra, jego wirtuozeria i poczucie humoru sprawiają, że każdy występ jest oryginalnym spektaklem jednego aktora, spotykającym się z dużym uznaniem i entuzjazmem publiczności.

TEMAT: Quo vadis? O potędze kreacji,  paradoksie ciszy i dylatacji czasu w sztuce.
Warsztaty Piotra Krępecia mają charakter metafizyczny. Główny nacisk kładą na duchowy aspekt gry na gitarze, nie pomijając przy tym jej technicznej strony. Punktem wyjścia jest sam uczestnik, a konkretnie jego umiejętności i stan świadomości.

​Piotr Krępeć – gitarzysta akustyczny, powszechnie zaliczany do grona gitarzystów fingerstyle. Jego ostatni solowy album „Movement in Silence” stanowi jednak dalekie odejście od typowo fingerstyle’owej konwencji. Aktualnie gra na akustycznej gitarze barytonowej z wykorzystaniem niestandardowego stroju gitarowego „flat nashville tune”. Jego najnowsze kompozycje są zaś ukłonem w stronę prostoty i mocno improwizowanego sposobu grania. Występował wspólnie z ikonami światowego fingerstyle’u, m.in. Andym McKee, Jonnem Gommem, Calumem Grahamem. Dwukrotnie koncertował w Chinach – w roku 2018 wystąpił jako gość specjalny na największym w Chinach festiwalu gitarowym Zhejiang Guitar Festiwal, a w roku 2016 w ramach Tournee w Chinach zagrał 8 koncertów. W roku 2012 zadebiutował jako kompozytor muzyki filmowej na festiwalu w Cannes, tworząc muzykę do filmu „Podróż z bagażem podręcznym” w reżyserii Arka Biedrzyckiego. Stypendysta artystyczny Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020), Prezydenta Miasta Sopotu (2015, 2018, 2020), Prezydenta Miasta Gdańska (2015, 2019), Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego (2015). Pomysłodawca i organizator 7 edycji międzynarodowych festiwali gitarowych – Fingerstyle Sopot Festival oraz Szczycieńskiego Festiwalu Gitarowego.

Petra Poláčkova (CZ)

Petra Poláčkova (CZ)

gitara klasyczna

„Gra Poláčkovej była tak pewna technicznie i wnikliwa muzycznie, iż wydawać by się mogło, że wszystko, co gra, nie może być trudne”. (Cleveland Classical)

Muzyk muzyków, Petra Poláčková rozpoczęła naukę gry na gitarze w wieku 6 lat w Podstawowej Szkole Artystycznej w Roznovie pod Radhostem, gdzie współpracowała z Panem Bohuslavem Faltusem i Panią Miroslavą Pavelkovą. Studiowała także u Zdenka Dvoraka w elementarnej szkole artystycznej Lounskych w Pradze. W 2004 roku ukończyła 8-letnie liceum w Roznovie pod Radhostem. W 2010 roku ukończyła studia w Szkole Muzycznej w Pardubicach (Republika Czeska) u prof. Petra Saidla. Uzyskała tytuł licencjata i magistra u prof. Paolo Pegoraro na Universität für Musik und darstellende Kunst Graz, Austria. Oprócz studiów magisterskich Petra Poláčková uczestniczyła w imponującej liczbie kursów mistrzowskich w całej Europie prowadzonych przez uznanych na całym świecie gitarzystów klasycznych i muzyków: Giampaolo Bandini, Leo Brouwer, Zoran Dukic, Massimo Felici, Hubert Käppel, Rolf Lislevand, Pablo Márquez, Lorenzo Micheli, Nigel North, Thomas Offermann, Stefano Palamidessi, Elena Papandreou, Paolo Pegoraro, Thomas Müller-Pering, Judicael Perroy, Pavel Steidl, Alexander Swete, Jens Wagner, Brigitte Zaczek, Piotr Zaleski i inni. W 2011 roku otrzymała Dyplom Uznania w Chigiana Academy of Siena w klasie Maestro Oscara Ghiglii.
Dzięki niezwykłej muzykalności, doskonałej wirtuozerii i licznym pierwszym nagrodom jest zapraszana do prowadzenia i prowadzenia kursów mistrzowskich na wielu prestiżowych europejskich i pozaeuropejskich festiwalach gitarowych, takich jak Bonn, Hamburg, Wiedeń, Rust, Mikulov, Kutna Hora, Tychy, Wrocław, Poznań, Bratysława, Pordenone, Budapeszt, Balaton, Bar, Braga, Madryt, Lucerna, Genéve, Tel Awiw, Jerozolima, Cleveland (debiut w USA w maju 2014 r.), Portland, Paracho, Culiacan i inne.
Od 2010 roku jest współorganizatorem Festiwalu Gitarowego Mikulov (Czechy). Petra Poláčková gra na gitarze historycznej Domingo Esteso (1923; dzięki uprzejmości M°Gabriele, 9-strunowa romantyczna gitara zbudowana przez Jana Tuláčka).

„Petra Poláčková to gitarzysta o niezwykłych umiejętnościach, o czym świadczy nieustanne uznanie międzynarodowe”.
(Amerykańska Federacja Muzyków)

Magdalena Czwojda (PL)

Magdalena Czwojda (PL)

pop, blues, jazz

,TEMAT: warsztaty mają na celu przybliżenie roli gitary w szeroko rozumianej muzyce rozrywkowej. Wszyscy uczestnicy czynnie biorą udział w zajęciach grając wspólnie wybrane utwory. Magdalena omawia najbardziej popularne gatunki muzyczne, ale na życzenie słuchaczy sięga także po te mniej znane. To co będzie się działo podczas zajęć w dużej mierze zależy od samych uczestników, od ich gustów muzycznych, choć tak jak zostało wspomniane wyżej, pewnym ważnym gatunkom dla historii muzyki rozrywkowej, wykładowczyni obligatoryjnie poświęca czas.  Uczestnicy uczą się między innymi słuchania ze zrozumieniem, poznają artykulację, zwroty harmoniczne oraz sposoby improwizacji charakterystyczne dla danego stylu. To wszystko dzieje się podczas wspólnego muzykowania, często z towarzyszeniem profesjonalnych podkładów muzycznych (całego zespołu: bas, bęben, piano).

Magda Czwojda to jedyna w Polsce gitarzystka grająca na gitarze akustycznej i elektrycznej tak zróżnicowany repertuar.

Gdy znany trębacz jazzowy Zbigniew Czwojda posyłał swoją 4-letnią córkę na fortepian, nie podejrzewał, że stanie się ona mistrzynią kojarzonego głównie z mężczyznami „wiosła”. Ambitna, utalentowana i piękna dziewczyna udowodniła jednak, że gitara w jej rękach potrafi wywoływać duże emocje. Zarówno w początkowych latach edukacji jako gitarzystka klasyczna, jak i następnie studentka Jazzu i Muzyki Rozrywkowej Akademii Muzycznej w Katowicach, zdobywała liczne nagrody i stypendia. W 2006 roku otrzymała tytuł magistra sztuki na tejże uczelni jako pierwsza kobieta – gitarzystka w historii Wydziału!

Bardzo szybko rozpoczęła pracę jako profesjonalny muzyk w zespole taty, Zbigniewa. Wraz z nim występowała na wielu scenach świata, nagrywała programy telewizyjne m. in. z kabaretem Elita oraz płytę „Still Swingin”. Potem posypały się propozycje z wielu programów telewizyjnych, takich jak: „Śpiewające Fortepiany”, „Singa Dinga”, „Szymon Majewski Show”. Magda prowadzi bardzo aktywne życie muzyczne. Jest założycielką i liderką zespołu „Nomen”, który jeszcze pod nazwą „Bikini” w roku 2007 wystąpił w finałowej dziesiątce Polskich Preselekcji Eurowizyjnych prezentując utwór jej kompozycji pt. „Don’t Judge Me”, a w roku 2009 wydał debiutancki album pt. „Omen”.

Na stałe współpracuje z zespołem „Tercet czyli Kwartet”, który tworzą: Hanna Śleszyńska, Piotr Gąsowski, Robert Rozmus, Wojciech Kaleta i Wojciech Zieliński, z Teatrem Muzycznym CAPITOL we Wrocławiu, zespołem Wojciech Zieliński Project. Tworzy jazzowy duet z basistą Tomaszem Grabowym. Skupia się także na rodzinnym zespole „Past&Future”, który przygotowuje się do nagrania świeżego materiału. Magdalena często zapraszana jest przez Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu, gdzie na potrzeby repertuarowe wykonuje partie gitar.  Na swoim koncie ma także wydaną płytę zespołu „Soundz Good” z autorską muzyką pisaną wspólnie z Martą Zalewską. Nagrane utwory, można było usłyszeć w wersji koncertowej podczas wielu występów zespołu, między innymi na Festiwalu „Blues nad Bobrem”, otwarciu 70 Tour de Pologne 2013 w miejscowości Trento we Włoszech, czy podczas targów EXPO w Mediolanie. W 2017 roku nagrała swój debiutancki krążek z gitarą w roli głównej pt. „W zależność…”, Premiera sklepowa płyty odbyła się 24 listopada 2017 roku, a wydana jest przez wytwórnię Luna Music. Koncert przedpremierowy Magdalena zagrała w ramach prestiżowego festiwalu „Ethno Jazz Festival” we Wrocławiu. Rok 2018 to czas promocji solowej płyty oraz trasy koncertowej z własnym zespołem. W 2019 roku została zaproszona do nagrania płyty popularnej wokalistki Dody. Album zawiera znane kompozycje w orkiestrowych aranżacjach. Wiosną 2020 roku rozpoczęła się trasa koncertowa promująca ten materiał.

Magdalena prowadzi też działalność pedagogiczną, ucząc we Wrocławskiej Szkole Jazzu i Muzyki Rozrywkowej i w ramach warsztatów Summer Guitar Festival w Krzyżowej.

Profil FB

Krzysztof Pełech (PL)

Krzysztof Pełech (PL)

gitara klasyczna

 TEMAT WYKŁADU: „Usłysz zanim uderzysz” – o trudnej sztuce wydobywania dźwięku. Podczas lekcji indywidualnych skupimy się różnych sposobach wydobycia dźwięku, porozmawiamy o świadomości, oddychaniu, słuchaniu i osłuchaniu. Jak oswoić tremę, a także o czasie, i intuicji w muzyce. Pokażę kilka ciekawych ćwiczeń technicznych, które pozwolą wzmocnić i usprawnić aparat gry.

Krzysztof Pełech koncertował w tak prestiżowych salach jak: Filharmonia Berlińska, NOSPR, Filharmonia Narodowa, Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu, CKK Jordanki w Toruniu, Victoria Concert Hall w Singapurze, Bolivar Concert Hall w Londynie. Zapraszają go do współpracy wybitni kompozytorzy i gitarzyści (Tommy Emmanuel, Joscho Stephan, Jorge Morel, Leszek Możdżer), nagrywał wielokrotnie m.in. dla Polskiego Radia i BBC, ma na koncie 17 płyt. Regularnie uczestniczy w festiwalach muzycznych o międzynarodowym zasięgu.

Brał udział w 21 konkursach, spośród których był laureatem 16. W ankiecie „Gitarowy Top” ogłoszonej przez fachowy magazyn muzyczny „Gitara i Bas” Pełech został trzykrotnie wybrany najlepszym polskim gitarzystą klasycznym. Rocznie wykonuje ok. 60 koncertów zarówno solowych jak i z towarzyszeniem orkiestr kameralnych i symfonicznych.  Jest pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym odbywającego się od 1998 roku Wrocławskiego Festiwalu i Konkursu Gitarowego Gitara+/Guitar Masters, a także inicjatorem i szefem Summer Guitar Festival w Krzyżowej.

Od 2005 roku prowadzi klasę gitary w Akademii Muzycznej w Bydgoszczy, gdzie uzyskał tytuł doktora sztuki.

Oficjalna strona

Robert Horna (PL)

Robert Horna (PL)

gitara klasyczna / orkiestra gitarowa

TEMAT: lekcje indywidualne obejmują repertuar klasyczny, zawierający muzykę wszystkich epok. Dodatkowo uczestnicy mają możliwość poznania podstaw improwizacji oraz aranżacji muzyki na gitarę solo.
Zajęcia z orkiestry gitarowej to niezwykle cenne doświadczenie.  Orkiestra wykonuje  muzykę bardzo różną – od standardowej klasycznej po muzykę filmową czy aranżacje muzyki pop. Sposób realizacji zajęć jest też ciekawy – od tradycyjnego dla szkół muzycznych sposobu metodą nutową aż po przygotowywanie utworów  ze słuchu.

Robert Horna to ceniony i uznany solista i kameralista, jest zaliczany do czołówki polskich gitarzystów klasycznych. Jest absolwentem Akademii Muzycznej we Wrocławiu w klasie gitary prof. Piotra Zaleskiego oraz Konserwatorium Muzycznego w Enschede w Holandii. Studiował również jazz u znakomitego polskiego gitarzysty Artura Lesickiego.

Podróże koncertowe wiodły go przez niemal całą Europę oraz Amerykę Południową. Regularnie prowadzi klasy mistrzowskie i zasiada w jury festiwali i konkursów gitarowych o międzynarodowym zasięgu. Robert Horna koncertuje jako solista, kameralista oraz wykonuje koncerty z towarzyszeniem orkiestr symfonicznych. Jego bogaty repertuar obejmuje utwory muzyki dawnej, dzieła klasyków, kompozycje współczesne a muzyczne zainteresowania sięgają rożnych stylów.

Ma na swoim koncie cztery płyty:  „Milonga del Angel” (CD Accord 2000) , „Las Cuatro Estaciones Porteñas” (CD Accord 2005), „Suity barokowe” (2009), „Sambalanco”(2017 Wrocławskie Towarzystwo Gitarowe) nagrana wspólnie z Krzysztofem Pełechem. Jest autorem aranżacji i transkrypcji na gitarę, docenionych zarówno przez środowisko gitarowe jak i przez krytyków muzycznych.

Od 2013 roku prowadzi klasę gitary w Akademii Muzycznej im. S. Moniuszki w Gdańsku.

Profil FB
Oficjalna strona

Marek Pasieczny (PL)

Marek Pasieczny (PL)

gitara klasyczna / kompozycja

TEMAT: lekcje indywidualne (gitara klasyczna) oraz lekcje grupowe (muzyka kameralna): bardzo mile widziane zespoły kameralne (z instrumentami innymi niż gitara)  lekcje indywidualne w zakresie kompozycji oraz orkiestracji (dla początkujących i bardziej zaawansowanych)

Marek Pasieczny posiada trzy tytuły magistra sztuki (Masters’s Degree) z uczelni: Royal Conservatoire of Scotland, Glasgow, Wielka Brytania (kompozycja, wykonawstwo z wyróżnieniem) oraz Akademia Muzyczna im. K. Lipińskiego, Wrocław (wykonawstwo z wyróznieniem).  W 2010 roku Pasieczny rozpoczął doktorat w Australii na Central Queensland University oraz The Sydney University Conservatorium of Music w zakresie wykonawstwa. W 2012 roku powrócił do Europy otwierając doktorat z kompozycji na The University of Surrey, Londyn / Guildford, Wielka Brytania. W grudniu 2015 roku obronił doktorat-habilitację.

Jako kompozytor,  gitarzysta,  wykładowca, juror pojawia się regularnie na festiwalach w Europie (Polska, Francja, Niemcy, Czechy, Grecja, Turcja, Szwajcaria, Austria, Wielka Brytania, Bośnia i Herzegovina, Włochy), Azji (Chiny, Japonia), Rosja, Australii, Nowej Zelandii, Republice Południowej Afryki, Kanady i USA.

Wykładowca, gościnne lekcje mistrzowskie: 2012-2015 University of Surrey (Wielka Brytania), 2020: Leeds College of Music, Leeds, Wielka Brytania, Zürich University of The Arts, Szwajcaria 2018: University of Alaska, UAA Anchorage, Alaska, USA, University of Victoria, Victoria, Kanada, RNCM – Royal Northern College of Music, Manchester oraz Royal Birmingham Conservatoire (Birmingham City University), Birmingham (Wielka Brytania). 2017: California State University, Fullerton/LA, USA 2016: The Central Conservatory of Music, Pekin, (Chiny), Hochschule fur Musik, Freiburg, (Niemcy), New Zealand School of Music, Victoria University, Wellington, Nowa Zelandia. 2015: Conservatory: Koninklijk Conservatorium – Bruksela (Belgia) 2013: Auckland University, Auckland (Nowa Zelandia).

Jako kompozytor i wykonawca, Pasieczny pojawił się łącznie na 36 płytach. W roli kompozytora i wykonawcy: 14 płyt, singli, EP solowych, 5 płyt z muzyką kameralną, 3 płyty z orkiestrą kameralna i symfoniczną, Jako kompozytor: 4 płyty dedykowane w całości twórczości Pasiecznego, 10 płyt na których pojawia się pośród innych kompozytorów.

Profil FB
Oficjalna strona

YORGOS BECHLIVANOGLOU (GR)

YORGOS BECHLIVANOGLOU (GR)

gitara klasyczna

TEMAT WARSZTATÓW: Tekstu nutowy: między wierszami, a interpretacją.

Podczas tego warsztatu zostaną omówione i przeanalizowane słabości wykonywanej muzyki w kontekście intencji i myśli kompozytora. Omówione zostaną sposoby dekodowania muzyki z tekstu nutowego oraz jak to wpływa na naszą muzyczną i techniczną interpretację.

Yorgos Bechlivanoglou to muzyk wszechstronny. Jako solista gitary klasycznej zdobył cztery nagrody krajowe i międzynarodowe, wykonywał wiele recitali i koncertów z orkiestrami w Europie i zagranicą. Nagrywał dla radia i wiele razy pojawiał się w telewizji.
Jego występy otrzymały wyjątkowe oceny, a kompozytorzy dedykowali mu swoje dzieła. W 2003 roku wydał swój pierwszy album jako solista EMI, zatytułowany „All That Guitar”. Yorgos występował także i nagrywał z wieloma uznanymi kompozytorami, autorami tekstów i piosenkarzami wszystkich gatunków i stylów muzycznych.
Oprócz kariery solistycznej, w latach 2002-2008, Yorgos był członkiem grupy „Quinteto TANGartO”, która eksplorowała muzykę argentyńskiego tanga, współpracując i występując na koncertach z jednymi z najlepszych i uznanych piosenkarzy i tancerzy międzynarodowej sceny muzycznej tanga.
Jego kompozytorskie niepokój znalazł sposób na urzeczywistnienie przez duet gitarowy „AnimaCorda”. Jako członek tego kreatywnego duetu skomponował muzykę dla teatru i występował u boku wielu znanych artystów greckiej sceny muzycznej, dodając do ich muzyki własny stylu. W 2008 roku został wydany przez EMI album Zespołu zatytułowany „Lost Found”.
Jako solista i w duecie „AnimaCorda” prawykonał i nagrał płytę zatytułowaną „Symbioza” (2015), dwa Koncerty na jedną gitarę oraz dwie gitary i orkiestrę, skomponowane przez grecko-polskiego kompozytora Odysseasa Konstantinopoulosa.
Od 2015 roku jest założycielem i dyrektorem artystycznym corocznego festiwalu „All That Guitar” w Koryncie.

Wreszcie Yorgos Bechlivanoglou jest wynalazcą, projektantem i lutnikiem gitary podróżnej Moov, najmniejszej gitary podróżnej na świecie, z unikalnymi, pionierskimi funkcjami.

DIMITRIS KOTRONAKIS (GR)

DIMITRIS KOTRONAKIS (GR)

gitara klasyczna

 TEMATY WARSZTATÓW: Zaawansowane techniki prawej ręki. Omówione i zbadane zostaną różne możliwości nowoczesnego
użycia palców prawej ręki. Używanie palca wskazującego i kciuka. Podejście historyczne (dedillo) i współczesna praktyka. Szerokie
wykorzystanie małego palca w tremolo i arpeggiach.

Łuski trójpalczaste z kciukiem lub bez (p m i, p a i, p i m, p i a, a m i), ruch swobodny i ruch spoczynkowy.
Dimitris Kotronakis to gitarzysta klasyczny i muzykolog mieszkający w Atenach w Grecji.
Urodził się w Heraklionie, Creta (Grecja) w 1973 roku. Naukę gry na gitarze klasycznej rozpoczął w wieku siedmiu lat. Ukończył Międzynarodowe Konserwatorium w Atenach z dyplomem gitary w 1992, pod kierunkiem Vassilisa Kanarasa. Uczęszczał na podyplomowe studia na gitarze klasycznej w Konserwatorium w Atenach, u Costasa Cotsiolisa, który ukończył ponownie w 1996 r. Podjął także zaawansowane studia teoretyczne i muzykologiczne, które doprowadziły do uzyskania dyplomu muzykologii na Uniwersytecie w Atenach w 1996 r. Z tego samego uniwersytetu posiada doktorat, w którym położył szczególny nacisk na świat muzyki gitarowej w Grecji.
Jest laureatem wielu nagród na konkursach gitarowych w Grecji, Hiszpanii i Rumunii. Zdobył także główną nagrodę w 12. konkursie Web Concert Hall (USA – marzec 2011), wśród 39 konkurentów wszystkich instrumentów klasycznych. Nagrał osiem albumów z repertuarem solowym i koncertowym, głównie dla Soundset Recordings, EMI Classics i Clear Note Records.
Występował w wielu recitalach gitarowych w całej Europie oraz Ameryce Północnej i Południowej; współpracował również jako solista z Orkiestrą Filharmonii w Kielcach (Polska) Artave (Portugalia), Orkiestra Filharmoniczna Craiova (Rumunia), Orkiestra „Camerata” (Grecja), „Orchestra of Colours” (Grecja) i orkiestra symfoniczna „Philarmonia” (Grecja). Dimitris uczy gry na gitarze w trzech instytucjach muzycznych w Atenach, Szkole Muzycznej w Atenach, Międzynarodowym Konserwatorium w Atenach i Konserwatorium Panarmonio.

WAŻNE

Uwaga, organizator może zmienić program w dowolnym momencie projektu.

LEKCJE MISTRZOWSKIE

Indywidualne lekcje mistrzowskie z różnymi wykładowcami to znakomity sposób na poszerzenie gitarowych horyzontów. Uczestnicy sami dobierają wykładowców, oczywiście w ramach wyznaczonych limitów i wg kolejności zgłoszeń.

REPERTUAR

Uczestnik sam może wybrać, nad jakim programem chce pracować na lekcjach indywidualnych z nauczycielami. Może również przyjść z konretnymi problemami technicznymi i interpretacyjnymi.

Kontakt

E-mail

Organizator: guitarfestival@okis.pl
Dyrektor artystyczny Krzysztof Pełech: gitara@post.pl

Telefon

+(48) 71 344 28 64

Organizator

Ośrodek Kultury i Sztuki we Wrocławiu – Instytucja Kultury Samorządu Województwa Dolnośląskiego

www.okis.pl